Final Celebration

6 oktober 2018 - Mombasa, Kenia

Wat een geweldige afsluiting van een heel bijzondere week in Kenia!

Onze ECD head teachers hadden speciaal voor deze gelegenheid jurken laten maken en een groots optreden ingestudeerd. Prachtig uitgedost en enthousiast als altijd verzamelden ze zich. We werden wederom meer dan hartelijk welkom geheten!

Tijdens het optreden werden ook wij versierd. Maar bovenal wisten zij de aanwezigen te overtuigen van het belang van goed kleuteronderwijs!

De celebration werd afgesloten met een spetterend optreden van een dans en acrobatiek groep en een gezamenlijke lunch. Met veel 'God bless you(s)' op zak geniet ik na van een meer dan geweldige tijd in Kenia. Alle mooie ontmoetingen neem ik mee in mijn hart en die glimlach blijft nog even...

1. Annemiek:
    6 oktober 2018
    Marcella.. Wat een prachtige verhalen! Geweldige herinneringen..
    Fijne thuisreis
  2. Ini:
    6 oktober 2018
    Ik hoop dat je nog lang kunt nagenieten en met een glimlach terug kunt kijken.
    Dank je voor het delen, ik heb je met plezier gevolgd!😘🙋‍♀️
  3. Maarten:
    Helemaal geweldig!
  4. Monique Bonné:
    7 oktober 2018
    Echt fantastisch Marcella! Wat n ervaring ben jij rijker! Deze reis zal onvergetelijk zijn!
    Een goede thuiskomst!
  5. John van Wanroij:
    Tot straks in A'dam.....
  6. Mariska:
    7 oktober 2018
    Wat een mooie verhalen. Goede terugreis!
  7. Marian:
    7 oktober 2018
    Wauw Marcella, wat heb je ons mooi meegenomen in jouw reis. Prachtige verhalen en foto's. Hiermee kun je nog heel lang nagenieten. Dank ! Een goede terugreis. Tot gauw!
  8. Betty Roelofsen:
    7 oktober 2018
    Een schat aan indrukken en ervaringen neem je mee. Ontroerend, bijzonder en onvergetelijk om meegemaakt te hebben Marcella! Dankjewel voor het delen ervan met jouw lezers/volgers. Tot gauw.
  9. Riky:
    8 oktober 2018
    Super mooie foto's en een prachtige onderneming!!
  10. Cindy:
    9 oktober 2018
    Wat een mooie ervaringen en verhalen Marcella, en welkom thuis! X