Sunday

30 september 2018 - Mombasa, Kenia

Op zondagochtend naar de kerk. Voor velen van ons niet echt gewoon, maar een kans welke ik in Kenia niet voorbij wil laten gaan. Direct na aankomst word ik warm welkom geheten door een deelnemer uit onze workshop. Ze vertelt trots over haar kerk. Wat voelt het nu al geweldig hier te mogen zijn.

Eenmaal in de kerk ervaar ik een sfeer van hoop, dankbaarheid en verbinding. Wat een openheid, wat een extase, wat een ontlading. Hier worden mensen echt geraakt! We worden als T4T zelfs speciaal in het zonnetje gezet. We voelen ons echt welkom en gewaardeerd!

Vanmiddag hebben we, na de voorbereidingen voor morgen, een drankje genuttigd op het strand. Ook al zitten we in de club van de locals, we blijven tourist en worden non-stop omringd door verkopers. Maar ach, ook dat hoort erbij.

1. Monique Bonné:
    30 september 2018
    Lieve Marcella, wat fantastisch om je verhalen te lezen. Het roept zoveel beelden en enthousiasme op! Je foto's zijn erg mooi, vrolijk en kleurrijk. Wat een indrukkende reis voor je. Fantastisch dat je dit allemaal met ons deelt. Liefs Monique X
  2. Karin:
    30 september 2018
    Marcella, ik sluit me hier graag bij aan. Wat een fantastische en mooie ervaring zal het zijn en hele mooie foto's. Je zal wel veel indrukken opdoen. Nog hele mooie dagen.
    Groetjes Karin
  3. Annemiek:
    30 september 2018
    Wat is het daar mooi! En dat aapje..
    Wat een geluk dat je daar mag zijn en alles mag beleven. Leuke verhalen👍👍
  4. Marjon:
    1 oktober 2018
    Super, wat een belevenissen. Heel bijzonder. En je schrijft mooi! Neemt me als lezer goed mee...
  5. Bernardine de Nijs:
    1 oktober 2018
    Wat leuk om zo al je belevenissen te kunnen volgen. Alle foto's geven ons een extra kijkje in deze omgeving. Een super ervaring voor jullie.
  6. Riky:
    Hallo Marcella.
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Een geweldige ervaring! Heel veel succes en plezier!
  7. Trudi:
    2 oktober 2018
    Wat een indrukwekkende dagen al achter de rug. Mooi hoor, er zullen nog vast meer geweldige dagen komen, geniet ze X!