Workshop dag 2

2 oktober 2018 - Mombasa, Kenia

Vol enthousiasme en hoge verwachtingen rijden we naar Ukunda. Vandaag gaan we voor de tweede keer met onze ECD headteachers aan de slag. 'To meet, to connect, to learn' wordt al duidelijk bij binnenkomst. Wat een warme begroeting. We hebben er allemaal zin in! En ook nu is iedereen weer aanwezig.

Op verzoek van de deelnemers overladen we ze met werkvormen en lessuggesties. Eerst door ze zelf uit te proberen, om ze vervolgens op te schrijven in hun 'book of ideas'. We zijn onder de indruk van een headteacher welke op ons verzoek twee energizers heeft voorbereid. Wat een talent!

Met weer een geweldige ervaring rijker sluiten we de dag af. We worden bedankt met mooie, ontroerende woorden en (hoe kan het ook anders) zang. Uitgeput, maar voldaan komen we terug in het hotel waar we samen de evaluatiebriefjes lezen. We worden diep geraakt door de lieve en positieve woorden. Maar als we het volgende lezen, voelen we dat we een verschil hebben gemaakt... 'I always keep on telling children to keep quite, but not anymore. I will actively engage them.'

1. Marjon:
    2 oktober 2018
    Wat volgen de ervaringen zich snel op! Bijzonder...
  2. Dianne witte:
    3 oktober 2018
    Wat geweldig allemaal, die warmte en dankbaarheid en enthousiasme om dingen op te pakken. Dit pakken ze jou nooit meer af.
  3. Maarten:
    3 oktober 2018
    Mooi en dankbaar van hen en voor jullie!