Jambo Jambo

27 september 2018 - Mombasa, Kenia

Ik ben in Kenia!

Nauwelijks 24 uur geleden begon mijn reis op het station in Nijmegen. Uitgezwaaid door mijn lieverd vertrokken we richting Schiphol. Geweldig hoe je onderweg je reisgenoten ontmoet, om uiteindelijk bij de gate compleet te zijn. Ook bijzonder hoe een groep onbekenden toch zo vertrouwd kan voelen...

Na een prima nachtvlucht snuiven we de eerste indrukken van Afrika op als we ons in Nairobi haasten naar de volgende vlucht, op weg naar Mombasa. Als we hier in taxi busjes naar het Resort rijden, zien we het echte Afrikaanse leven. Een overvol veerpont, toeterend verkeer, veel winkels en nog meer mensen en... regen! Jawel, de straten zijn veranderd in modderbaden en er is nog meer regen op komst.

Vanmiddag is er tijd om echt te 'landen'. Vanavond de eerste briefing en dan gaan we morgen beginnen. Wat is het nu al een geweldig avontuur!

1. Monique Jacobs:
    27 september 2018
    Wauw Marcella. Geniet vooral. En deel jou rijke kennis van onderwijs. Groetjes Monique 😘
  2. Marian:
    27 september 2018
    Hoi Marcella, geniet er van. Veel succes !
  3. Irma:
    27 september 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Leuk om die eerste indrukken te lezen. Tjeeeeee wat veeeeeel water....
  4. Trudi:
    27 september 2018
    Heel bijzonder dat de reis zo voorspoedig en relaxt is verlopen bij een Van Wanroij😁. Wauw dat is wel ff een hele andere wereld, en zo nat! Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende verhaal!!!
  5. Karin:
    27 september 2018
    Marcella, fijn dat alles goed is verlopen. Vooral genieten nu. Veel succes!
  6. Annemiek:
    👍😘
  7. Cindy:
    Fijn dat je goed aangekomen bent. Veel plezier daar. Groetjes Cindy
  8. Betty Roelofsen:
    27 september 2018
    Nog maar net van huis en nu al een hele bijzondere ervaring.
  9. Betsy:
    27 september 2018
    Leuk om je te volgen daar zo ver weg. Fijne tijd.
  10. Marjon:
    27 september 2018
    Nu al nauwelijks voor te stellen dat je een dag geleden nog thuis was he? Wat een indrukken nu al. Mooi!
  11. Monique Bonné:
    27 september 2018
    Ik leef helemaal met je mee Marcella! Denk zeer regelmatig aan je!
    Wat fijn te lezen dat je een bijzondere en voorspoedige reis achter de rug hebt en op je verblijf goed bent aangekomen. Wat een indrukken zul je daar opdoen!
    Geniet van je rustmoment en voor morgen een fijne eerste werkdag gewenst.
    Op school in het Ven is alles goed verlopen!

Ik kijk uit naar je volgend verhaal.
    Lieve groeten uit Nijmegen,
    Monique
  12. Ini:
    28 september 2018
    Niet verzuipen in al dat water en de nieuwe indrukken! Blijf in je kracht!💪
    Ik ga je verder volgen!